Kundportal
Inloggning till Gnistra Städ KUNDPORTAL
I Kundportalen för Gnistra Städ kan du som är kund hos oss gå in och beställa extratjänster, förbrukningsmaterial, anmäla avvikelser och dra ut fakturakopior. Kundportalen är en del i vårt digitala städkoncept där du som kund ska ha en så smidig och tidseffektiv leverans av företagsstädning som det bara är möjligt. Vi hoppas du blir nöjd med din digitala upplevelse här med oss på Gnistra Städ.
Den vanligaste kommentaren från kunderna är hur smidigt kundportalen fungerar. Eftersom hela administrationen av städuppdraget samlas på ett ställe är det lätt att arbeta som ett team kring städlösningen. Vår filosofi är att städaren, kund referens och kundens referens arbetar som ett team med att ta fram den bästa lösningen för att sköta städningen av kundens lokaler.
I kundportalen kan du som kund enkelt dra ut fakturakopior om någon har råkat komma bort. Här kan du gå igenom vad du betalat under året/åren. Vår prisbild följer vårt branschindex, Städindex och har vår årliga prishöjning i Juni.
Att kunna beställa extratjänster som fönsterputsning, storstädning, byggstädning eller eventstädning är en annan fördel med kundportalen. Du loggar bara in med ditt login och skickar iväg en beställning. Sedan sköter vi resten. Vår affärsidé är att verka utan att synas. Med största möjliga respekt för koncentrationen hos era professionella kunskapsarbetare sköter vi kontorsstädningen under kvällar, helger och nätter så att ni kan maximera er output.
Gnistra Städ arbetar med fasta flöden och då kundportalen är en del av vårt affärssystem kan vi direkt från kundportalens back-end skapa ett ärende eller kundorder vilket gör att felprocenten blir låg. Allt blir loggat i ärenden som kontinuerligt följs upp. Du som kund kan vara lugn att ditt kundärende inte glöms bort utan hanteras av våra medarbetare. Du kommer få din tjänst utförd eller din artikel levererad, i tid och till rätt pris.